Veelgestelde vragen
- Home
- Veelgestelde vragen
Antwoorden op al uw vragen
Algemeen
Ervaar je problemen bij het maken van de boeking?
Ervaar je problemen bij het maken van de boeking?
Mocht je tijdens het boekingsproces enige problemen ervaren, dan staan wij uiteraard graag telefonisch voor je klaar om je verder te helpen. Je kunt ons bereiken op het nummer +599 700 0256.
Voor het maken van een voorkeurs- of optieboeking kan je ons bereiken via de telefoon, WhatsApp of email.
Hoe kan ik op de hoogte blijven van jullie nieuws?
Hoe kan ik op de hoogte blijven van jullie nieuws?
Word nu gratis Belnem House Bonaire clubmember en schrijf je hier in met je e-mailadres. Je kunt ons ook volgen via Facebook en Instagram.
Heb ik aan een geldig paspoort genoeg?
Heb ik aan een geldig paspoort genoeg?
Ja, je hebt altijd een geldig paspoort nodig als je naar Bonaire reist. Het paspoort moet het hele verblijf op Bonaire geldig zijn. Je kunt niet met je Nederlandse identiteitskaart of rijbewijs reizen naar Bonaire
Wat voor klimaat heeft Bonaire?
Wat voor klimaat heeft Bonaire?
Op Bonaire kennen we een zeer gelijkmatig klimaat. De temperaturen zijn het hele jaar door nagenoeg gelijk; overdag rond de 30 graden en ’s nachts rond de 25 graden. Er waait bijna het hele jaar een aangename passaatwind, waardoor het niet heel warm aanvoelt. Op Bonaire regent het niet vaak en als het regent zijn het tropische buien; kort en hevig, maar daarna breekt bijna altijd de zon weer door. Het regenseizoen valt van half november tot half januari.
Kan ik het water drinken uit de kraan?
Kan ik het water drinken uit de kraan?
Ja zeker! Je het water uit de kraan probleemloos drinken. Het water is van goede kwaliteit en smaakt uitstekend.
Passen mijn stekkers in het stopcontact?
Passen mijn stekkers in het stopcontact?
Op Belnem House Bonaire kan je gebruik maken van 220V aansluitingen. Een Europese stekker voldoet. Amerikaanse verloopstekkers zijn te leen bij de receptie.
Wat is het tijdverschil met Nederland?
Wat is het tijdverschil met Nederland?
Bonaire ligt in de Atlantische Tijd Zone: GMT -4. Op Bonaire maakt men geen verschil tussen winter- en zomertijd. Het tijdsverschil met Nederland is in de zomer 6 uur en in de winter 5 uur.
Heb ik vaccinaties nodig?
Heb ik vaccinaties nodig?
Speciale vaccinaties zijn op Bonaire niet noodzakelijk. Denk uiteraard wel aan je persoonlijke medicatie. Wanneer je medicijnen gebruikt, neem dan voldoende mee en vraag je apotheek om een overzicht van je medicijnen. Bescherm jezelf goed tegen muggen. Draag beschermende kleding en gebruik een anti-muggenspray met DEET.
Met welke valuta kan ik betalen?
Met welke valuta kan ik betalen?
Op Bonaire kan je eenvoudig betalen met Amerikaanse Dollars ($). Overal op het eiland zijn pinautomaten (ATM's) beschikbaar. Het is niet nodig om Dollars uit Nederland mee te nemen, aangezien je bij aankomst op de luchthaven al kunt pinnen. Vergeet echter niet om je betaalpas wereldwijd te laten dekken.
Informatie over je verblijf
Wat is de minimale verblijfsduur?
Wat is de minimale verblijfsduur?
De minimale verblijfsduur is 4 nachten.
Wat is er inbegrepen bij mijn verblijf?
Wat is er inbegrepen bij mijn verblijf?
Voor jouw verblijf zorgen wij uiteraard voor een schone accomodatie met fris gewassen bedlinnen en badhanddoeken. Daarnaast worden onze accommodaties elke 7 dagen schoongemaakt, waarbij (bad)handdoeken om de 4 dagen worden vervangen. Het beddengoed en de strandlakens worden eens in de 7 dagen vernieuwd. Wij verzorgen je eerste kopje koffie of thee op de dag van aankomst, alsmede een klein startpakketje met een sponsje en wat afwasmiddel.
Is er een transfer van de luchthaven naar het resort?
Is er een transfer van de luchthaven naar het resort?
Indien je niet per huurauto arriveert, kunnen wij op verzoek een transfer van en naar de luchthaven regelen. Onze collega zal je opwachten in de aankomsthal en je rechtstreeks naar Belnem House Bonaire brengen. Indien je gebruik wenst te maken van deze service, verzoeken wij je vriendelijk om contact met ons op te nemen. De kosten bedragen $15 per persoon voor een retour.
Hoe laat kan ik in- en uitchecken?
Hoe laat kan ik in- en uitchecken?
Check-in in Belnem House Bonaire is mogelijk vanaf 16:00 uur. Wij verzoeken je vriendelijk weer voor 11:00 uur uit te checken.
Zijn er kinderen welkom op het resort?
Zijn er kinderen welkom op het resort?
Wij heten gasten van alle leeftijden welkom. Echter, we willen benadrukken dat ons resort een 'Adult Friendly' sfeer koestert, waar rust en ontspanning centraal staan. In het belang van al onze gasten vragen we dat er bijvoorbeeld geen luchtbedden of ander groot opblaasbaar speelgoed worden gebruikt in het zwembad en dat activiteiten zoals rennen en schreeuwen tot een minimum worden beperkt. Bovendien bieden wij geen specifieke kinderfaciliteiten aan, aangezien ons resort is ontworpen met de focus op volwassenen. We streven ernaar om een rustige en ontspannen omgeving te bieden waar iedereen van kan genieten.
Wat is het adres van Belnem House Bonaire?
Wat is het adres van Belnem House Bonaire?
EEG Boulevard 7
Kralendijk, Bonaire
Caribisch Nederland
Direct contact
Wilt u de receptie bereiken?
Tel. +599 700 0256
Geopend van 8:00 – 22:00 | GMT-4
Adresgegevens
EEG Boulevard 7
Kralendijk, Bonaire
Caribisch Nederland
CRIB nummer
310031679
KvK
12614
Bank
Euro betalingen:
NL18 RABO 0356 0053 48 t.n.v. Belnem House Bonaire Bezit en Beheer B.V. (BIC RABONL2U)
Dollar betalingen:
840.000.090.004.6901 t.n.v. Belnem House Bonaire, RBC Royal Bank B.V. (BIC: RBTTBQBN) te Bonaire.
Neem contact op met de receptie voor de koers informatie.
Huur een auto
Kan ik via jullie een auto huren?
Kan ik via jullie een auto huren?
Ja zeker! Via ons resort kun je 2 soorten auto's huren; de Renault Oroch pick-up en de Renault KWID. De auto staat voor je klaar zodra je aankomt bij ons resort, dus geen gedoe met lange rijen op de luchthaven hoe makkelijk!
Wat zijn de voorwaarden voor autohuur?
Wat zijn de voorwaarden voor autohuur?
Voor de autoverhuur verwijzen wij je graag naar deze pagina op onze website https://www.belnemhousebonaire.nl/autoverhuur
Reservering
Wat zijn de reserveringsvoorwaarden?
Wat zijn de reserveringsvoorwaarden?
Je kunt de reserveringsvoorwaarden hier vinden. Iedere hoofdboeker ontvangt deze link ook in de reserveringsbevestiging.
Hoe vind ik mijn accommodatie?
Hoe vind ik mijn accommodatie?
De penthouses, appartementen en studio-suites zijn terug te vinden onder het kopje ‘Zoek & Boek’. Per accommodatie kan je daar de specificaties bekijken.
Waar vind ik de prijzen en aanbiedingen?
Waar vind ik de prijzen en aanbiedingen?
De actuele prijzen zijn zichtbaar bij elke accommodatie beschrijving en onder de knop 'Zoek en Boek'. Ook zie je hier de beschikbaarheid. Kortingen worden altijd meteen in de prijs verrekend.
Kan ik ook een speciale reservering maken?
Kan ik ook een speciale reservering maken?
Mocht je een voorkeur hebben voor een specifiek appartement of suite dan kun je contact met ons opnemen via WhatsApp, per telefoon (+599 700 0256) of e-mail. Wij helpen je dan zo snel mogelijk verder. Ook voor andere voorkeuren mag je altijd contact met ons opnemen.
Kan ik een reis en/of annuleringsverzekering afsluiten?
Kan ik een reis en/of annuleringsverzekering afsluiten?
Helaas kan je via ons geen reis- en of annuleringsverzekering afsluiten. Wij raden je zeker aan deze zelf af te sluiten via je eigen verzekeringsmaatschappij of tussenpersoon.
Hoe kan ik eenvoudig reserveren?
Hoe kan ik eenvoudig reserveren?
Je kunt de accommodatie eenvoudig boeken via onze website. Daarnaast is het mogelijk om telefonisch of per e-mail een boeking te maken. Indien je speciale wensen, voorkeuren of de behoefte aan een optieboeking hebt, mag je uiteraard contact met ons opnemen.
Kan ik mijn reservering annuleren?
Kan ik mijn reservering annuleren?
Indien je onverhoopt jouw vakantie moet annuleren, verzoeken wij je vriendelijk om telefonisch contact met ons op te nemen. Wij adviseren je om zelf een annuleringsverzekering af te sluiten, zodat je financieel beschermd bent tegen onvoorziene kosten in geval van annulering.
Kan ik mijn reservering wijzigen?
Kan ik mijn reservering wijzigen?
Voor kleine wijzigingen kun je terecht in je eigen account met jouw persoonlijke inloggegevens. Deze heb je per e-mail ontvangen bij het maken van de boeking. Voor andere wijzigingen verzoeken wij je vriendelijk om contact met ons op te nemen.
Kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?
Kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?
Bij het inloggen met je persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord kan jij je persoonlijke gegevens wijzigen. Na het voltooien van je boeking heb je de inloggegevens hiervoor per e-mail ontvangen. Mocht je onverhoopt geen toegang hebben tot jouw account, dan verzoeken wij je vriendelijk om contact met ons op te nemen. Wij helpen je dan graag verder.
Wat is de status van mijn reservering?
Wat is de status van mijn reservering?
Wanneer je bij ons boekt, wordt jouw reservering direct online vastgelegd, zodat je altijd verzekerd bent van je verblijf. Direct na het maken van de boeking ontvang je een boekingsbevestiging in je mailbox ter bevestiging. In deze e-mail vind je je eigen inloggegevens waarmee je kunt inloggen op onze website. Wij verzoeken je vriendelijk om direct na het maken van de boeking de aanbetaling te voldoen. In het geval van een last-minute boeking (binnen 35 dagen voor aankomst), dient het volledige bedrag te worden voldaan. Mocht je onverhoopt geen e-mail met inloggegevens hebben ontvangen, dan vragen wij je om jouw SPAM-map te controleren. Indien de bevestiging zich daar niet bevindt, verzoeken wij je vriendelijk om contact met ons op te nemen. Na het voldoen van de aanbetaling is jouw boeking officieel bevestigd.
Zijn er kortingen mogelijk?
Zijn er kortingen mogelijk?
Eventuele kortingen worden altijd direct in de prijzen verrekend. Voor speciale aanbiedingen raden wij je aan om je in te schrijven voor de nieuwsbrief.
Staat jouw vraag er niet tussen?
Neem contact met ons op en wij helpen je graag verder!